>

9 May 2013


Ape perasaan korang apabila dapat hadiah???

Haaaa ,mesti la hepi kan. Sama la jugak nga aku. Tambah2 lagi if hadiah tu hadiah birthday. N from orang yang kita sayang. Aaaaaaaa aku akan rasa sangat2 hepi n terharu sampai xtau nak cakap ape. N one more thing, if hadiah tu comel2..haaa mesti la btambah2 hepi sampai rasa nak senyum je selalu. Kan???

So korang pernah rasa x camtu??

Haaa kat cnie sebenarnya juz nak cerita pasal birthday member aku. NUR AZLIANA AZLIN AHMAD MUNIR. Her birthday yesterday. Tapi aku x wish pun birthday dy semalam. Aku, ena n zana belikan hadiah untuk dy semalam. Wanna to know pe hadiahnya??...coklat, bear yg kecik comel n kad..juz a simple gift. Tapi apabila aku p kasi kat dy tadi, waaaaaaa hepi giler je aku tengok dy. Sampai aku pun hepi gak. Hehehhe...

Hmmmm sebenarnya x ksah la hadiah tu pepun, mahal ke x...yang penting penghargaan tu. Kita akan rasa kita dihargai. Kita akan rasa.....
.
owh kawan aku ingat rupanya...wahhhh terharunya...

Ayat yang aku biasa guna.hehehhe

ZANA, ALIN, ENA, IERA
gambar di Berjaya Times Square

*p/s: kitaorang sayang ko alin..kawan sampai syurga

No comments:

Post a Comment