>

10 September 2013

teNtanG akU

ayooooo lame giler rasenya x update blog.hehehhe
now aku nak cite TENTANG AKU

b4 that jom flashback
korang ingat x dulu ada satu virus menyerang FB
bukan virus pe tp ada satu game yg kita pm nombor kat member2 kita kat fb then nanti dyorg akan describe pasal kita n post kat dy punya wall tanpa bg tau org laen yg dy describe tu adalah kita.kita n dy je yg tau...
haaaaaa agak2 korg pernah maen x game nombor2 nie...(suke atie aku je kan bagi name game nie game nombor2)..hehehe

untuk makluman korang smua la kan, aku pun turut tpengaruh nga game nie.so aku pn maen gak la.pm member2 nomnbor pilihan aku n tunggu dyorg describe pasal aku. sronok gak la.heeeee

nak tau pe yg dyorg smua describe pasal aku?????
ok meh cnie aku bagi tau

Dye kwan upm aq..owgye baek,lembuT,pemaLu cikit tp aktif gler owg Ye...
banyak gak aq taw pasaL dye..dye ada kembar rasaye kowt..
hu5...dye niey owg ye pemalu & pendiam..ada org cakap kalau cam uh owg ye pendemdam..xtawlah..seronok kwn dgn dye..

sorg lg super duper jr yg knal time kjr jgk~ same dgn si 3432 tu~ bdak rakan mude~ rasenye die ni sorg yg open n senang dibwk borak~ aku suke tgok die ketawa~ x taw nape~ mcm kelaka je tgok die ketawa~ mcm nak cover2~ haha~ nmpak kuat fizikal n rasenye mental die pon same kuat~ huhuhuhu~

aku knl bdak nie mse f3...stu kls ngn dye ...3 AK..dye bdak pndai,dduk dpn aku lam kls.aku btl2 mngadap muka dia lam kls...aku pun x thu mcm mne leh rapat ngn dia,myb aku byk mnx tulun dia lam pelajaran kut..blik cuti sem ary tuh,smpt jmpe ngn dye,mkn2 kt mfc..(pizza+kfc) sbb bdak nie x mkn pizza..happening,suke senyum n pndai knakn aku.tmbh2 lau ade tikah..(geng dye ar tuh) n sesangat lah bz nk dgr cite aku


dari no ni mnunjukkn yang bdk ni mmndang jauh k hadapan.. x tau la plak ak dia pandang ap.... dia baik.. kelakar...dia comel2... lau nk kwn ngan dia ni bleh contact ak.. hahah.. yang best nyer ap tau dak ni...bleh smpan rhsia..heheheh yang paling pnting ak suka buli dia.. x tau naper... maybe sbb kitaorg serasi kowt... serasi ker... jgn marah r.. 6t kne jual..hahahha

jr aq..rmate ngn kwn baik aq.blik dorg blik aq gk.aq pnye ske ar nk lepak..!dlu men tegur je dy ni,bt2 lawak ckit.. n trus masyuk..!sme ngri kn! sllu jmp dy kt toilet,asl jmp je mst dy tgh gsok ggi..cm bdk bru ley brus ggi lak aq tgk..hak6.jgn mrah ea..hihi.ley than la kwn ngn dy.1 kpla..nice 2 know u

dia ni kan klu ketawa mata dah xnmpak dah..tiba2 mata dia mengecil..hehe..komited dgn kerja juga bdk nie...banyak kenal dia time kjr...tolong time kena gigit lipan, malunya nangis depan dia..huhu..tq2.....baik...sweet sngt dia nie.....junior yg sngt baik(ye ka???)

Dia nie mmg peminat angka 2..ad mkna ngan angka 222 neh..hehehe..dia dlu satu matrik ngan ak n skrg pun kitrg 1 u..tp bru knl kat u..dia slh sorg bestfrenz ak kat u nie..klu aku nanges mesti dia yg pjuk..hehehe..dia seorg yg manja wlupun anak sulong..aku suke kwn ngan dia..dia baik..cute..sopan satun..klu kitorg gelak mmg susah nak berenti la…


sape kah anda??stakat yg aku kenai dy ni,kalo gelak xnmpk ank mata kot..CUTE tue(^^)..abesla pasni dy xbenti glak..tp tiap2x ari dy mmg gelak pon..cm kne sawan gelak je..heheh.dy ni ske aja bhase klate..jenis mknan pon dy aja gak..leh bkak kelas kot..Selain itu,ak slalu pijak kasut dy..weh sorie yep..laen kali ak pjak lg...:->..papepon memg best ar dpt kwn cm ko..ceria hidup aku..


 

uih no. btuah.hehe.haa dia neh aku kenal time sem3. since orientasi.tp knal lebih rapt kt fb.then dia plak join aktviti tu. lg kenal la. kt fb pon slalu chat2. suke bce blog dia. sonok gk kwn ngn dia neh. dia peramah. sopansantun lak tu. lg satu dia ni tough.mksd aku, kuat mental n fizikal. gud2! =]

org nye kecik comel..huhu..best kaco dia nih time matrik dulu2..
cekang math..ske sgt crita korea..die hard fan rsnye..haha..hmm..gud luck in life wahai 5050..sejak msuk u nih,rjin on9 ek ko..=P

mek kelate nie aku lebih knl time kjr,,wktu kpsm pon die de,,aktif die nie,,mata sepet,,mmg otak math,,satu kolej ngan aku nih,peramah,baik,nice to know her,:)

ak knal dak nie sb sesorg..mle2 ak kekok gak kwn gn dy,tp dsbbkn sesorg ni kami bknln n bkwn...tp kami jupa lg kt kp,n kt ctulh hbg kami mjd smkin rpt...n ak thu dynie memg baik daknya..huhu


dye nie geng ak, ske tnye ak bnde yg ak x taw nk jwb, so, ak suke jwb maen2 je lau dye tny(jgn mrh ye kwn)..best dpt geng cam nie..x sia2 aku pndh mse skolah mnengh dulu..x sngka dpt geng cam nie, bezz..dye caring gak la..kawan..tq coz terime ak seadanye..tapi....skali terkantoi.......perghhhh...parah beb...biarlah rahsia ek.....plezzzz....


haaaaa tu la antara yg dicerita pasal aku.hehehehhe

*p/s: laen orang laen ceritanya. laen orang laen caranya..pape pn keep smiles


No comments:

Post a Comment