>

22 March 2013

miMpi terCabUt GiGi

jarum pendek menunjukkan nombor satu, jarum panjang menunjukkan nombor tiga. haaa agak2 pukul berapa sekarang??...
waktu2 camnie la aku tgah boring gilerr. xtau dah nk watpe kat dalam bilik yang tersayang nie.
bukak fb n tetibe tbaca status member aku mengenai mimpi..

bermimpi patah gigi taring..atas dan bawah

tergerak la hati aku nie untuk google mngenai mimpi tu..google punya google sehingga lah aku terjumpa pe yang aku cari..

biasanya orang kaitkan mimpi tercabut gigi dengan seseorang yang mungkin akan meninggalkan kita. atau dengan kata lain, meninggal dunia. 

hmmm tu la aku jumpa. tapi xtau la sejauh mana kebenarannya. jgn percaya 100% tapi jangan juga x percaya dengan petanda Allah. pe yang kita mampu lakukan adalah berdoa semoga tidak akan berlaku perkara yang buruk.

*p/s: berdoa dan terus berdoa semoga semuanya baek2 aje.

No comments:

Post a Comment